31.07.2014. - Īpaša cena līdz 03.08.2014: - Sereal 2013-2014 KHL Zelta Kolekcijas kaste

1 – Vai Jūs esat saistīti vai pārstāvat firmu Sereal?
2 – Vai ir iespējams pasūtīt konkrētu hokeja kartiņu, kuru man ļoti vajag?
3. – Vai es varu pasūtīt jebkuru preci, kura ir www.hokejakartinas.lv preču sarakstā?
4. – Vai iespējams pasūtīt tikai hokeja kartiņas vai arī citas preces, piemēram, ieliekamos, kartiņu sarakstus, toploderus utt?
5. – Kā notiek kartiņu pasūtīšana? (es pierakstu kartiņu kodus, vajadzīgos daudzumus un sūtu Jums?)
6. – Neizdodas veikt pasūtījumu mājas lapā. Ko man darīt?
7. – Vai par pasūtīto preci ir jāmaksā arī kaut kas papildus (piem. transporta pakalpojumi no Latvijas līdz ASV, Uk, u.c.)?
8. – Apmēram cik ilgā laikā pienāk pasūtītās kartiņas?
9. – Vai ir jāpasūta kaut kāds summas minimums (piemēram, Ls 5,00)?
10. – Kas notiek, ja pasūtītā kartiņa ir ar kādu defektu?
11. – Kas notiek, ja pasūtītā kartiņa, man vairs nav vajadzīga, vai ir iespējams to apmainīt, vai arī dabūt vismaz kādu daļu no naudas atpakaļ?

 

1 – Vai Jūs esat saistīti vai pārstāvat firmu Sereal?
- Nē, mēs esat neatkarīgi no jebkuras hokeju kartiņu izdevēj firmas.

 

2 – Vai ir iespējams pasūtīt konkrētu hokeja kartiņu, kuru man ļoti vajag?
- Specifisku kartiņu diemžēl nav iespējams pasūtīt, jo mēs neesam hokeju kartiņu ražotāji. Mēs piedāvājam Jums iegādāties tās kartiņas, kuras ir mūsu rīcībā, kā arī Forum sadaļā sazināties ar citiem kolekcionāriem.

 

3. – Vai es varu pasūtīt jebkuru preci, kura ir www.hokejakartinas.lv preču sarakstā?
- Jā, Jūs varat pasūtīt jebkuru preci, kura ir portālā, ar nosacījumu, ka konkrētā prece, konkrētajā brīdī ir noliktavā – nav izpirkta. Šādā situācijā Jūs preci varēsiet aplūkot, bet parādīsies uzraksts, ka prece patreiz nav noliktavā.

 

4. – Vai iespējams pasūtīt tikai hokeja kartiņas vai arī citas preces, piemēram, ieliekamos, kartiņu sarakstus, toploderus utt?
- Portālā ir iespējams iegādāties gan kartiņas, gan kartiņu paciņas un kastes, kā arī nepieciešamos kartiņu piederumus.

 

5. – Kā notiek kartiņu pasūtīšana? (es pierakstu kartiņu kodus, vajadzīgos daudzumus un sūtu Jums?)
- Kartiņu pasūtīšanu jāveic caur sistēmu. Izvēlētās kartiņas vēlamajos daudzumos Jūs pievienojiet savam iepirkuma grozam un kad visas preces ir izvēlētas, veiciet norēķinu, kur norādiet maksāšanas veidu.

 

6. – Neizdodas veikt pasūtījumu mājas lapā. Ko man darīt?
- Ja nezināmu iemeslu dēļ pasūtījums neizdodas vai parādās kāds kļūdas ziņojums, lūgums sazināties ar mums izmantojot Kontaktu sadaļu.

 

7. – Vai par pasūtīto preci ir jāmaksā arī kaut kas papildus (piem. transporta pakalpojumi no Latvijas līdz ASV, Uk, u.c.)?
- Papildus nekas nav jāmaksā. Veicot pasūtījumu, Jums tiks norādīts cik jāmaksā par pasta pakalpojumu.

 

8. – Apmēram cik ilgā laikā pienāk pasūtītās kartiņas?
- Sūtījums Latvijas teritorijā parasti tiek piegādāts 3 darba dienu laikā. Savukārt ārpus Latvijas, sūtījums var ceļot līdz 2 nedēļām.

 

9. – Vai ir jāpasūta kaut kāds summas minimums (piemēram, Ls 5,00)?
- Nē, minimālais apjoms nav noteikts. Tas nozīmē, ka Jūs varat pasūtīt vienu kartiņu, kura maksā piemēram 0,25 Ls.

 

10. – Kas notiek, ja pasūtītā kartiņa ir ar kādu defektu?
- Visas izsūtītās kartiņas tiek izsūtītas kā jaunas kartiņas. Mēs nepiedāvājam kartiņas ar defektiem. Gadījumā, ja sūtījuma procesā, sūtījums un/vai kartiņas ir bojātas, par to ir jāinformē pasts kā arī nekavējoties jāinformē mūs. (Pieņemot preci, Jūs apliecināt, ka sūtījums nav bojāts.)

 

11. – Kas notiek, ja pasūtītā kartiņa, man vairs nav vajadzīga, vai ir iespējams to apmainīt, vai arī dabūt vismaz kādu daļu no naudas atpakaļ?
- Viss atkarīgs no situācijas un kartiņas. Jā, var būt situācija, ka mēs izrādām interesi par kartiņas atpirkšanu, bet ne vienmēr. Sadaļā Forums ir iespēja sameklēt